Chat med NIBE kunderservice!

Vurderer du varmepumpe, men er usikker på hva som passer din bolig? Spørsmål om Enovatilskudd eller forsikring? Eller ønsker du å bli satt i kontakt med en forhandler? Nå kan du endelig stille spørsmålene du har i vår chat.

Finner du ikke svar på våre supportsider? Nå er vi i tillegg tilgjengelig på chat for å gjøre din varmepumpehverdag enklere enn noensinne! NIBE kundeservice bistår deg så godt som mulig med svar og rådgivning om det du måtte lure på i forbindelse med varmepumpe, enten du allerede er kunde, vurderer kjøp eller er interessert i mer informasjon og hjelp.

KLIKK PÅ CHAT-IKONET FOR Å KOMME I KONTAKT MED KUNDESERVICE

Å investere i en varmepumpe kan virke omfattende,men det trenger ikke å være det. NIBE har et stort forhandlernettverk og et sterkt kompetansesenter som bistår deg som forbruker.

Chat med NIBE varmepumper

Mange har spørsmål om ulike typer varmepumper, forbud mot oljefyr, finansiering, funksjonaliteter og mer. Klikk på chat-ikonet nederst på vår side, og du vil komme i kontakt med en kundekonsulent.

Tips: Du finner brukermanualer her.

ÅPNINGSTIDER FOR CHAT

Vi er tilgjengelig i åpningstidene alle hverdager, men du kan når som helst legge igjen en beskjed eller din e-post så svarer vi deg så raskt vi kan.

Vi chattes!