nibe gaat opnieuw online met presentaties van de nieuwe s-serie warmtepompen

Eind april jl. verzorgden de Sales Engineers van NIBE een aantal online commerciële presentaties over de nieuwe S-serie die NIBE tijdens de VSK heeft geïntroduceerd. Deze innovatieve productserie omvat water/water en lucht/water warmtepompen, bijpassende binnenunits en diverse accessoires en is gebaseerd op een nieuw hard- en softwareplatform waarbij connectiviteit centraal staat. De warmtepompen hebben bijvoorbeeld standaard wifi, waardoor je ze eenvoudiger dan ooit kunt beheren en bedienen.

Graag hadden we op dit moment onze relaties persoonlijk bezocht om ze te informeren over de uitgebreide mogelijkheden en de voordelen van de nieuwe S-serie. Helaas kan dat op dit moment niet. Daarom gaan onze Sales Engineers en Regio Managers op woensdag 22 april en donderdag 23 april a.s. in een reeks commerciële presentaties van maximaal 1 uur, speciaal voor installateurs, via Microsoft teams hun relaties bijpraten over de nieuwe S-serie. De presentaties zijn als volgt opgebouwd:

• Korte introductie NIBE
  • NIBE oplossingen
  • NIBE S-Serie: producten, connectiviteit en MyUplink
  • Afsluiting en vragen

Presentatie

Tijdstip

Presentator

Dinsdag 19 mei

10.00 uur

Rob van Oorschot

Dinsdag 19 mei

14.00 uur

Ton Schreuder

Meld je direct aan

We nodigen je van harte uit om een van deze commerciële presentaties online bij te wonen. Heb je daar belangstelling voor? Meld je dan vrijblijvend aan via info@nibenl.nl onder vermelding van je naam, e-mailadres en het nummer van de gewenste presentatie (zie bovenstaand schema).

Na je aanmelding ontvang je een bevestigingsmail met een link waarmee je 10 minuten voor aanvang van de presentatie van je keuze kunt inloggen. De presentatie is interactief, dus je kunt alle vragen stellen die je wilt. Tijdens de presentatie zullen we proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Lukt dat niet, dan komen we er graag na de presentatie 1-op-1 bij je op terug.