Start NIBE Ajankohtaista [2022-08-19] Rekrytoimme!

Rekrytoimme!

Sinä voit olla NIBEn uusi

MYYNNILLINEN TUOTEPÄÄLLIKKÖ

Haemme NIBEn tuotehallinnan tiimiin myynnillistä tuotepäällikköä

Mitä tulisit meillä tekemään?
Haemme tuotehallinnan tiimiimme teknisesti orientoitunutta tuotepäällikköä, jolla on myynnillinen ote tekemiseen. Tuotepäällikkönä vastaat itsenäisesti sinulle nimetystä tuoterepertuaarista ja toimit tehtaan ja Suomen myyntiorganisaation välikätenä: tiedotat ja koulutat uusista tuotteista, vastaat tuotehallinnasta ja raportoit mm. tuotekehitykseen kentältä tulleita toiveita ja reklamaatioita sekä lukuja. Teet tiivistä yhteistyötä eri toimintojemme kanssa, asiakkaidemme ja jälleenmyyjiemme lisäksi sinulle tärkeitä sidosryhmiä ovat mm. After Sales ja myyntitiimimme sekä kansainvälinen tuotehallinnan tiimi.

Työpisteesi sijaitsee toimistollamme Vantaalla ja työ edellyttää myös satunnaista matkustusvalmiutta Suomen sisällä ja Euroopassa.

Mitä me etsimme?
Toivomme, että olet teknisesti suuntautunut persoona, joka ei myöskään kavahda esiintymistä, sillä pidät säännöllisesti tuotekoulutuksia paitsi organisaatiomme sisällä, myös ulkoisesti jälleenmyyjillemme ja asentajillemme. Olet luonteeltasi innostaja ja sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Sinun ei tarvitse olla lämpöpumppuguru entuudestaan, mutta tekninen ymmärrys ja talotekniikan tuntemus on tehtävässä välttämätöntä.

Toivomme sinulta myynnillistä silmää sekä kiinnostusta numeroita ja teknisiä laitteita kohtaan. Olet itsenäinen ja aktiivinen ammattilainen ja teet työsi laadukkaasti. Tuotepäällikön rooli edellyttää myös erinomaisia projektinhallintataitoja, jämäkkyyttä sekä hyviä yhteistyötaitoja.

Mitä me tarjoamme sinulle?
Meille tullessasi saat merkityksellisen ja mielenkiintoisen työn tuotteiden parissa, joiden brändi ja luotettavuus tunnetaan ja ympäristöystävällisyyttä arvostetaan. Jos olet kiinnostunut uusiutuvasta energiasta ja lämpöpumpuista, on tuotepäällikön tehtävä ainutlaatuinen tilaisuus päästä vaikuttamaan tulevaisuuden energiaratkaisuihin. Meillä pääset kehittymään ja kehittämään!

Meillä on avoin organisaatio ja hyvähenkinen työyhteisö, jossa tehtävässä onnistumistasi tuetaan. Panostamme laatuun ja osaamiseen. Tarjoamme sinulle pitkäaikaisen työpaikan ja mahdollisuuden olla osa kestävää kehitystä. Pidämme huolta henkilöstömme hyvinvoinnista tarjoamalla hyviä työsuhde-etuja, kuten laajan sairaus- ja vapaa-ajan vakuutuksen sekä liikunta- ja lounasedut. Tehtävässä on kiinteä kuukausipalkka sekä mahdollisuus vuosibonuksiin.

Lisätietoa tehtävästä
Olisitko sinä meidän uusi myynnillinen tuotepäällikkömme? Jätäthän hakemuksen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 2.9.2022. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Toimithan nopeasti, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Biisoni Groupin kanssa, joten jos haluat lisätietoja tehtävästä, niin olethan yhteydessä Laura Bergmaniin, puh. 050 572 4446 tai sähköpostitse laura.bergman@biisoni.fi.