Rekrytoimme!

Sinä voit olla NIBEn uusi

ALUEMYYNTIPÄÄLLIKKÖ

Pohjois-Suomeen

Toivomme, että olet innostunut ja palveluhenkinen ja nautit verkostoitumisesta ja yhteistyöstä laajan asiakaskuntasi parissa. Olet tottunut neuvottelija ja osaat antaa tukea asiakkaillesi energiaratkaisuihin liittyvissä kysymyksissä. Omaksut vaivatta tuotteesi tekniset ominaisuudet.

Sinulla on lämmitys- ja LVI-ratkaisujen myyntikokemusta ja sinulla on soveltuva alan koulutus. Ihannetapauksessa tunnet jo myyntialueesi asiakaskuntaa, luot uusia kontakteja ja ylläpidät olemassa olevia verkostoja.

Asiakkaitasi ovat alueen LVI-alan asennusliikkeet, alan tukkuliikkeet ja tuotteiden loppukäyttäjät. Pidät myös yhteyttä alan suunnittelutoimistoihin. Toiminnallasi edistät tuotteidemme tunnettuutta alueellasi ja vaikutat asiakkaittesi menestymiseen monipuolisten ja ympäristöystävällisten lämmitysratkaisujen rakentamisessa.

Suomessa halutaan vahvasti pienentää lämmityksestä johtuvaa hiilijalanjälkeä. Ympäristöystävällisten NIBE lämpöpumppujen ja hybridiratkaisujen kysyntä on suurta ja siksi tarjoamme sinulle mahdollisuuden vaikuttaa aktiivisesti NIBE konsernin tunnettujen ja laadukkaiden lämmitysratkaisujen myynnin kasvuun.

Nykyinen Pohjois-Suomen aluemyyntipäällikkömme siirtyy loppuvuodesta toisiin tehtäviin. Ennakoimme tulevaa ja palkkaamme sinut tähän tehtävään jo nyt.

NIBE-konserni ja NIBE Energy Systems Oy on vakavarainen ja pitkäjänteinen työnantaja. Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen kiinteällä palkalla sekä hyvillä ja kilpailukykyisillä eduilla.

Sinulla on mahdollisuus kehittää omaa työtäsi ja opit samalla alan uusinta tekniikkaa.
Annamme sinulle perusteellisen perehdytyksen tehtäviisi ja jatkuvaa kompetenssien kehittämistä, ammattimaisia myynnin apuvälineitä ja taustatukea, jotta sinulla olisi kaikkein parhaat mahdollisuudet onnistua työssäsi.
Tehtäväsi hoitamista myyntialueellasi helpottaa Kempeleessä sijaitseva työpisteemme, missä toimii myös tekninen tuki.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si sähköpostin liitteenä osoitteella rekry@cvplus.fi. Merkitse sähköpostin otsikkorivi merkillä NIBE

Pyrimme viemään prosessin eteenpäin mahdollisimman joustavasti ja siksi pyydämmekin sinua lähettämään hakemuksesi viipymättä, mutta viimeistään 3.4.2022

Lisätietoja saat Staffan: 0500 495230 (CVplus Consulting)