Avoin tehtävä: Pääkirjanpitäjä

Pääkirjanpitäjä

Vahvistamme taloushallinnon tiimiämme!

Tehtävä on uusi ja vastuualuettasi, vaativuustasoa sekä laajuutta voidaan tarkastaa kokemuksesi huomioon ottaen. Odotamme kuitenkin, että tuot meille valmista osaamistasi palkanlaskennasta sekä kirjanpidon perusvienneistä, täsmäytyksistä, tase-erittelyistä, kuukauden sulkemisesta sekä arvonlisäveroilmoituksista.

Oma roolisi pitää pääkirjanpidon lisäksi sisällään huolehtimisen Suomen yhtiömme palkanlaskennasta sekä henkilökunnan matkalaskuista ja vakuutusasioista. Toivomme, että haluat ottaa aktiivisen roolin kirjanpidon ja taloushallinnon työtapojen, työkalujen ja käytänteiden kehittämisessä sekä olet kiinnostunut taloushallinnon järjestelmien pääkäyttäjän roolista. Tärkeimmät työkalusi ovat SAP R/3, OPTO, Nova, eTasku sekä Power BI ja osa kehitysprojekteistamme tehdään yhdessä Ruotsalaisen konserniyhtiömme kanssa.

Tulet osaksi taloustiimiä, esihenkilönäsi toimii talouspäällikkö ja läheisempänä kolleganasi kirjanpitäjä. Tuette toinen toisianne, avustat talouspäällikköä vuositilinpäätöksissä ja tuuraat työpariasi ruuhkahuippujen sekä lomien aikana sijaistamalla esim. laskutuksessa tai osto- ja myyntireskontrassa.

Haluaisimme, että olet kerryttänyt perusymmärrystä ulkoisen laskennan kokonaisprosesseista ja arvonlisäverotuksesta aikaisemmissa työsuhteissasi. Arvostamme tehtävään soveltuvaa taloushallinnon koulutusta esim. merkonomi, tradenomi ja/tai työn kautta hankittua osaamista. Aikaisempi kokemus SAP:ista tai taloushallinnon järjestelmien pääkäyttäjänä toimimisesta katsotaan eduksi. Tulet hyvin toimeen suomen ja englannin kielellä, ruotsi on eduksi muttei välttämättömyys.

Sovit joukkoomme, jos olet järjestelmällinen ja joustava sekä utelias oppimaan uutta. Työskentelet hyvin yksin ja yhdessä. Jaat meidän kanssamme samoja arvoja, kuten; hyvä kannattavuus ja liiketoimintaetiikka, henkilökohtainen vastuu, sitoutuneet työntekijät sekä osallistuminen ja avoimuus.

Tervetuloa rentoon tiimiimme!

NIBE tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä kasvavalla toimialalla sekä tuotteiden parissa, joiden brändi ja luotettavuus tunnetaan ja ympäristöystävällisyyttä arvostetaan. Tarjoamme monipuolisen työnkuva lisäksi ison kansainvälisen konsernin vakaat tulevaisuuden näkymät.

Jokaiselle NIBEläiselle on myös hyvät puitteet jatkuvaan ammattitaidon kehittämiseen.

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi! Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta viimeistään 3.5.2021. >

Lisätietoja tehtävästä antaa S&S Consultingin konsultti Vivi Stening, p. 0500773 755.