Avoin tehtävä: Myyntiassistentti

MYYNTIASSISTENTTI

Oletko aktiivinen ja organisointikykyinen joukkuepelaaja sekä asiakasrajapinnassa viihtyvä moniottelija, jolta ei hymy hyydy kiireessäkään?

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän rennossa tiimissä. Olet päivittäin yhteydessä niin asiakkaisiin, toimittajiin kuin tehtaisiin. Otat vastaan asiakkaiden tilauksia puhelimitse sekä sähköpostitse ja huolehdit siitä, että asiat etenevät suunnitelmallisesti annetussa aikataulussa. Pidät asiakkaat ajan tasalla tilausvahvistuksesta toimitukseen asti.

Pidät yllä tilausdataa ja asiakastietoja eri järjestelmiä hyödyntäen, päivität hinnastoja sekä myyntimateriaaleja myynnin tueksi. Osa tehtävistä saattaa näppärälle tekijälle ajan myötä muuttua rutiineiksi. Siksi toivommekin sinulta avointa mieltä uusien asioiden oppimiseen. Tiimissämme koordinoidaan mm. myyntikampanjoita, hallinnoidaan NIBE kanta-asiakkuusohjelmaa sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen liittyvää prosessia ja työkalua. Jos nämä aihealueet kiinnostavat sinua, voisit olla kaipaamamme uusi NIBEläinen.

Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja kiinnostusta perehtyä riittävällä tasolla meidän teknisiin tuotteisiimme. Viihdyt aktiivisessa roolissa ja sinulla on taitoa johtaa omaa työtäsi. Hankalat tilanteet tai ruuhkapiikit hoidat aina yhtä tyylikkäästi erinomaisen tilannetajusi ja selkeytesi ansiosta. Pärjäät joko englannin tai ruotsin kielellä sujuvasti ja tietojärjestelmien hyödyntäminen tehtävissäsi on sinulle arkipäivää. Jaat meidän kanssamme samoja arvoja, kuten; hyvä kannattavuus ja liiketoimintaetiikka, henkilökohtainen vastuu, sitoutuneet työntekijät sekä osallistuminen ja avoimuus.

NIBE tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä tuotteiden parissa, joiden brändi ja luotettavuus tunnetaan ja ympäristöystävällisyyttä arvostetaan. Tarjoamme monipuolisen tuotetarjonnan lisäksi ison kansainvälisen konsernin vakaat tulevaisuuden näkymät.

Jokaiselle NIBEläiselle on myös hyvät puitteet jatkuvaan ammattitaidon kehittämiseen. Laaja paikallinen koulutustarjonta, modernit koulutustilat ja säännölliset koulutukset antavat hyvät mahdollisuudet pysyä kehityksen kärjessä ja saavuttaa tuloksia yhdessä muun tiimin kanssa.

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi! Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen S&S Consultingin rekrytointijärjestelmään Jätä hakemus -painikkeen kautta mahdollisimman pian, mutta viimeistään 19.4.2021.

Lisätietoja tehtävästä antaa S&S Consultingin konsultti Vivi Stening, p. 0500773 755.