Avoin tehtävä

Teknisen tuen asiantuntija, after sales

Oletko meidän uusi joukkuepelaajamme teknisen tuen tiimiimme?

Toimit tehtävässäsi asiakastuessa - auttaen ja neuvoen loppuasiakkaitamme sekä laajaa asiakaskuntaamme, johon kuuluu huolto-, asennus- ja tukkuliikkeet ympäri Suomea. Työpäiviäsi vauhdittaa asiakkaiden pulmatilanteet, jotka usein vaativat selvittelytyötä ja joita pyrit ratkaisemaan asiakaslähtöisesti joko itsenäisesti tai yhteistyössä tiimisi kanssa. Parhaimmillaan ratkaisu löytyy jo puhelun aikana, mutta välillä selvittelytyö vaatii jalkautumista esim. oman huolto- ja varastotiimin puolelle tai varaosien tilaamista. Työsi suola on tyytyväinen asiakas, joka on saanut apua hakemaansa tilanteeseen.

Työaikasi on 8-16.00 ja työvälineinäsi toimivat puhelin, sähköposti sekä erilaiset räätälöidyt ohjelmistot, joihin saat käyttökoulutusta. Tukenasi arjessa toimii seitsemän hengen yhteen puhaltava teknisen palvelun tiimi.

Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta lämpöpumpuista. Työ sopii erinomaisesti myös sinulle, joka on toiminut pienkone-, sähkö- tai elektroniikan asennus- tai huoltotehtävissä ja haluat seuraavaksi palvella asiakkaita toimistoympäristöstä käsin. Sinulla on tehtävään soveltuva tekninen koulutus ja viihdyt puhelintyöskentelyn parissa, käytännönläheisessä teknisessä ympäristössä. Odotamme tietysti, että olet sanavalmis, positiivisella asenteella varustettu mukava työkaveri ja tottunut tehtäviin, joissa työn priorisointi ei tuota sinulle ongelmaa.

Tervetuloa rentoon joukkoomme!

NIBE tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä tuotteiden parissa, joiden brändi ja luotettavuus tunnetaan ja ympäristöystävällisyyttä arvostetaan. Tarjoamme monipuolisen tuotetarjonnan lisäksi ison kansainvälisen konsernin vakaat tulevaisuuden näkymät.

Jokaiselle NIBEläiselle on myös hyvät puitteet jatkuvaan ammattitaidon kehittämiseen. Laaja paikallinen koulutustarjonta, modernit koulutustilat ja säännölliset koulutukset antavat hyvät mahdollisuudet pysyä kehityksen kärjessä ja saavuttaa tuloksia yhdessä muun tiimin kanssa.

Kerro itsestäsi ja osaamisestasi! Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen rekrytointijärjestelmäämme osoitteessa https://www.ssconsulting.fi/fi/avoimet-tyopaikat/ mahdollisimman pian, mutta viimeistään 25.2.2021. Täydennä hakulomakkeen tiedot huolellisesti, erityisesti henkilötietojen ja työkokemuksen osalta.

Lisätietoja tehtävästä antaa S&S Consultingin konsultti Vivi Stening, puh. 0500 773 755.