KESÄN ASUNTOMESSUT LÄHESTYVÄT

Asuntomessut pidetään tänä kesänä Tuusulassa, 3.-30.8.2020.

NIBE on lämmittämässä ja jäähdytämässä isoa joukkoa messukohteita. NIBEn henkilökunta on myös paikalla messuilla opastamassa ja vastaamassa kysymyksiin. Osastolla pääsee myös tutustumaan uuteen S-sarjan lämpöpumppuun.

NIBEn osasto on kohteen 7, Lumitiikeri, yhteydessä. Kohteessa on NIBE POLAR ilma-vesilämpöpumppu huolehtimassa sekä talon ja käyttöveden lämmityksestä, että viilennyksestä. Näin talon omistaja Petri Nylund kertoo miksi hän päätyi NIBE Polariin:

"Puntaroimme kovastikin maalämpöpumpun ja VILP:n välillä – teimme omia taustatutkimuksia ja päädyimme siihen, että optimaalisin ratkaisu olisi juurikin VILP. Lopulta meillä oli kaksi varteenotettavaa tuotetta, josta lopulta NIBE Polar vei pisimmän korren paperilla tehokkuusominaisuuksien johdosta erityisesti Pohjoisen vaativissa olosuhteissa – tuntui, että se oli markkinoiden ainoa varteenotettava tuote, joka kykeni vetämään vertoja maalämpöpumpulle… bonuksena oli vielä integroitu Cool-In Comfort + SKY22 viilennysjärjestelmä varsinkin kun oli hyvin muistissa parin vuoden takainen intiaanikesä…"

"Lopullisen niitin päätökselle teki se kun pääsin henkilökohtaisesti juttelemaan NIBEn asiantuntijoiden kanssa, tuntui, että meidän tarpeista ihan oikeasti välitettiin - syntyi selkeä luottamuksen, että olimme löytäneet parhaan mahdollisen kumppanin messuhankkeeseemme ja ennen kaikkea vakuutuimme, että emme jäisi yksin pitkässä juoksussa arjen pyörityksessä – pyrimme kaikissa valinnoissa panostamaan laatuun, niin tässäkin – meille on erittäin tärkeää, että homma toimii investointivaiheen lisäksi myös ylläpitovaiheessa, hyvä käyttökokemus ja asiakkaan huolista välittäminen on meille kaikki kaikessa… tältä osin uskomme olevamme erinomaisissa käsissä ja tiedämme tehneen oikean valinnan kotimme ”sydämen ja verisuoniston” valinnassa."

Tuusulan asuntomessut NIBE

Lue lisää asuntomessuista: www.asuntomessut.fi